Lovish
Menu Zamknij
FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
PRODUKTY
Co to oznacza, że kosmetyki LOVISH mają biodegradowalne opakowania roślinne?
Część kosmetyków LOVISH (wyłączając szklane opakowania) ma opakowania wykonane z materiału na bazie surowców roślinnych, całkowicie biodegradowalne. Są one przyjazne dla środowiska. Ulegają rozkładowi do wody, dwutlenku węgla i biomasy (w warunkach przemysłowego kompostowania w czasie kilku miesięcy).
Podążamy tym samym za ideą ECO INSIDE & OUTSIDE, czyli zarówno sam kosmetyk, jak również opakowanie są naturalne i ekologiczne.
Co to znaczy, że można kupić „refill”?
Refill to wymienne opakowanie z zawartością dowolnego kremu lub scrubu, którą można uzupełnić opakowanie podstawowe. Staramy się w ten sposób znacząco ograniczyć ilości surowców wykorzystywanych do produkcji opakowań i minimalizować ilości odpadów. Każdy z nas może drobnymi działaniami przyczynić się do ratowania środowiska. Podpowiadamy, że pełnią również przydatną funkcję w podróży – są mniejsze i zmieszczą się do  bagażu.
Jakie składniki kosmetyków LOVISH najefektywniej opóźniają procesy starzenia i gdzie je znajdę?
To synergia działania składników w recepturach. Gdybyśmy jednak mieli bardzo doprecyzować byłby to proretinol, tokoferole i witaminy obecne w największym stężeniu w serum VITAL AGAIN oraz kremach LOVISH oraz hialuroniany sodu o różnej masie cząsteczkowej obecne w nawilżającym serum FOUNTAIN  JOY.
Dla kogo przeznaczone są kosmetyki LOVISH?
Dobra pielęgnacja w połączeniu z dobrą jakością składników jakie są w LOVISH jest wskazana już w wieku młodzieńczym. Ze względu na charakter marki i celowość składów najlepiej służyć będą cerze 30+.
Czy kosmetyki LOVISH muszą być przechowywane w lodówce?
Nie. Kosmetyki LOVISH powinny być przechowywane w temperaturze pokojowej. Jednak pamiętaj o tym, aby przechowywać je w suchym i ciemnym miejscu. W naszej ofercie jedynie serum z rollerem FOUNTAIN OF JOY może być przechowywane w lodówce, aby zwiększyć efekt chłodzenia. Pamiętaj także, żeby nie pozostawiać kosmetyków wystawionych bezpośrednio na działanie promieni słonecznych oraz w samochodzie, którego wnętrze może ogrzać się nawet do 60 stopni Celsjusza.
Czy kosmetyki LOVISH są testowane na zwierzętach?
Nie. Zgodnie z rozporządzeniem, od 2013 roku wszystkie produkty i surowce kosmetyczne w Unii Europejskiej nie mogą być testowane na zwierzętach.
Czy kosmetyki LOVISH zawierają składniki pochodzenia zwierzęcego?
Większość produktów LOVISH jest wegańska, czyli w ogóle nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Jednak mamy w swojej ofercie kosmetyki wegetariańskie, czyli takie, które zawierają surowce, które wytwarzane są przez zwierzęta, takie jak wosk pszczeli.
Czy kosmetyki LOVISH są przebadane?
Tak. Bezpieczeństwo naszych klientów stawiamy na pierwszym miejscu. Kosmetyki LOVISH są przebadane mikrobiologicznie i dermatologicznie.
Jaki jest termin przydatności do użycia kosmetyków LOVISH?
Kosmetyki LOVISH zawierają naturalne składniki roślinne i produkowane są przez nas w niewielkich partiach, dlatego data przydatności do użycia wynosi 6 – 12 miesięcy od daty produkcji, w zależności od produktu. Aby sprawdzić jak długo, bezpiecznie możesz używać kosmetyków, sprawdź informację na spodzie opakowania.
Czy kosmetyki naturalne mogą uczulać?
Kosmetyki każdego rodzaju mogą uczulić. Jest to zależne od reakcji skóry, indywidualnej dla każdego człowieka oraz jego stanu zdrowia. Surowce naturalne także mogą wywoływać alergie, co dobrze pokazuje przykład alergii pokarmowych, np. na orzeszki arachidowe czy mleko. Dla osób z wyjątkowo wrażliwą skórą zalecamy wykonać test uczuleniowy na małym kawałku skóry,  sprawdzić czy składniki danego kosmetyku nie wywołają reakcji alergicznej.
PRZESYŁKA
Paczka od kuriera została odebrana, ale okazało się, że produkt jest uszkodzony. Prawdopodobnie w trakcie transportu – co mam zrobić?
Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, zgłoś to do nas na adres mailowy kontakt@lovish.pl . Jeżeli zauważysz uszkodzenie paczki przy jej odbiorze wypełnij formularz „uszkodzenia” paczki na miejscu z kurierem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy.
Nie było mnie w domu podczas dostawy. Co mam zrobić?
Jeżeli kurier nie zastał Ciebie w domu podczas dostawy, spróbuj skontaktować się z kurierem lub z firmą kurierską, która miała dostarczyć paczkę. Kurier InPost podejmuje 2 próby doręczenia paczki (nie dotyczy przedświątecznego szczytu paczkowego). W przypadku braku kontaktu z odbiorcą paczka trafia do wskazanego punktu InPost, gdzie czeka 3 dni robocze na odbiór. Przesyłka w Paczkomacie InPost czeka w wybranym paczkomacie przez 48 godzin na odbiór. W przypadku nie odebrania należy kontaktować się bezpośrednio z InPost.
Jeśli nie uzyskasz pomocy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@lovish.pl lub wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie www.lovish.pl pod hasłem reklamacje.
Możesz również skorzystać z gotowego formularza dostępnego w formacie pdf na naszej stronie www.lovish.pl
Jeszcze nie dostałem swojej przesyłki pomimo, że deklarowany czas dostawy minął.
Może się zdarzyć, że w wyjątkowych sytuacjach, na przykład w okresie przedświątecznym, dostawa trwa dłużej niż jej deklarowany czas w regulaminie. Staramy się na bieżąco informować naszych klientach o ewentualnych opóźnieniach w dostawach. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem kontakt@lovish.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 i znajdziemy najlepsze rozwiązanie problemu.
W jaki sposób można zwrócić zamówienie bez podania przyczyny?
Przesyłkę możesz zwrócić w czasie 14 dni od jej otrzymania. Ze względów bezpieczeństwa produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, być otwierane ani nie mogą mieć naruszonych/uszkodzonych etykiety i opakowania. Odsyłane produkty powinny być zapakowane w taki sposób jak zostały pierwotnie przesłane (bezpiecznie). Należy także wypełnić formularz zwrotu, który znajdziesz w regulaminie.
Zachęcamy do zapoznaniem się z naszym regulaminem zwrotów i reklamacji na stronie www.lovish.pl.
Jaki jest czas oczekiwania zwrotu pieniędzy na moje konto?
Niezwłocznie po otrzymaniu wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z produktem w nienaruszonym stanie rozpoczniemy procedurę zwrotu. Zachęcamy do zapoznaniem się z naszym regulaminem zwrotów i reklamacji na stronie www.lovish.pl.
Otrzymałem niekompletną przesyłkę, co mam zrobić?
Jeśli otrzymałaś/łeś niekompletną zawartość przesyłki zgłoś to do nas poprzez formularz i napisz w opisie swój problem. Jeśli brakujący produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie natychmiastowo. Zachęcamy do zapoznaniem się z naszym regulaminem zwrotów i reklamacji na stronie www.lovish.pl.
Czy wysyłacie kosmetyki LOVISH za granicę?
Oczywiście. Jeżeli chcesz zamówić kosmetyki poza Polskę jest to możliwe. Jeśli nie znalazłaś/łeś odpowiedniej formy wysyłki czy sposobu zapłaty, prosimy o kontakt, wtedy na pewno znajdziemy rozwiązanie.
Jak szybko otrzymam moje zamówienie?
Niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności rozpoczniemy przygotowanie produktów do wysyłki. Podczas procesu zakupowego otrzymasz informację e-mail na jakim etapie jest Twoje zamówienie.
Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?
Oczywiście. Jeśli mieszkasz w Piotrkowie Trybunalskim lub w Łodzi możesz odebrać przesyłkę w umówionym miejscu, ale najpierw prosimy o kontakt e-mail: kontakt@lovish.pl.
Czy produkty LOVISH są dostępne w sklepach stacjonarnych?
Kosmetyki naturalne LOVISH znajdziecie także w sklepach stacjonarnych w całej Polsce, ekologicznych drogeriach i sklepach online oraz gabinetach kosmetycznych i spa.
Partnerzy logistyczni
Partnerzy logistyczni
Metody płatności
Metody płatności